MyGoldenSilver.com - Produk Emas & Perak Gold Silver Resources. Murah & Berkualiti

Photobucket

Fatihah

Dulu MYMODE, Kini Prepaid4U

JADIKAN HP ANDA KEDAI TOPUP PREPAID 24JAM 
  Penjenamaan Semula dengan Team Pengurusan Baru (MYMODE kepada Prepaid4U)

Untuk makluman semua, MYMODE yang dahulunya diasaskan oleh Advanced Mobile Services & Solution Sdn. Bhd. (AMOSS) sebelum ini dikenali sebagai Asia Mobile Commerce Privilege (M) Sdn. Bhd. kini telah diambil-alih sepenuhnya oleh MFactorbiz SDN. BHD. dan diberi nama PREPAID4U.

MFactorbiz SDN. BHD. adalah merupakan sebuah syarikat yang diterajui oleh kumpulan pentadbir yang selama ini menjadi peneraju utama kepada Agent MYMODE yang bernaung dibawah kumpulan Prepaid4U (www.prepaid4u.net) sebelum ini. Dengan pengambil-alihan ini beberapa perubahan kepada sistem, business plan dan perancangan akan dilakukan oleh syarikat.

Web Rasmi Syarikat: prepaid4u.com.my

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH
Prepaid4U.Net merupakan antara kumpulan pertama yang menjalankan perniagaan MYeCASH dengan pendekatan 100% Online dengan pengalaman hampir 2 tahun dalam bidang ini. Ia juga merupakan kumpulan pertama yang mendapat kepercayaan Pihak Syarikat untuk mengiktiraf kumpulan ini sebagai 
 'Authorized 3rd Party Website bagi MYeCASH'.

Dengan pendekatan yang kami gunakan, anda pasti akan berjaya dalam perniagaan ini. Dengan tawaran yang kami kemukakan diperkuatkan lagi dengan barisan Upline-upline bertaraf 6 Bintang, ini adalah satu keistimewaan pada anda. Di Prepaid4U.Net kami tidak menekankan kepada seseorang individu sahaja. Kejayaan anda, kebanggaan kami.
Sehingga kini telah lebih dari 80,000 orang ahli yang bernaung di bawah group prepaid4u dengan prestasi kumpulan yang amat memberangsangkan.
CLICK IMAGE TO ENLARGE

Tambah Modal PP(PayPoint) untuk urusniaga boleh dilakukan melalui 5 cara. 
Klik mana2 cara berikut utk info lanjut:
  1. Guna ATM Maybank Kawanku
  2. Guna Maybank2U
  3. Guna CIMBclicks
  4. Guna Bank Islam Online
  5. Guna AmBank Online
 
Mulai hari Isnin, 6hb Disember 2010, yuran pendaftaran untuk menjadi Agent MYMODE/Prepaid4U hanyalah RM60 sahaja! Bukan lagi RM65 sepertimana sebelum ini. Berkuat kuasa SERTA-MERTA. Walaupun yuran keahlian telah diturunkan kepada RM60 sahaja, namun baki modal permulaan selepas mendaftar tetap 11paypoints (RM11). Semoga semua gembira dengan kadar baru ini. Berita penuh: http://fb.me/GlMDbuuL

Muat-Turun Prepaid4U Business Plan yang Baru
 
Bermula 6 Disember 2010 Prepaid4U beroperasi mengikut Business Plan baru yang lebih simple, dengan insentif yang lebih tinggi dan yuran keahlian yang lebih rendah.
Sila muat turun 'Prepaid4U Business Plan' yang terkini untuk mengetahui pelan pemasaran terkini dan pengiraan insentif serta bonus dari link dibawah.

Untuk maklumat lanjut mengenai bisnes jangka masa panjang ini, klik banner di bawah
P/S Saya telah menjadi ahli sejak 03/05/2007 dan bisnes ini masih bertahan sehingga sekarang sejak beroperasi tahun 2005 kerana prepaid sentiasa mempunyai permintaan yg tinggi setiap hari.
post signature

No comments:

Post a Comment