MyGoldenSilver.com - Produk Emas & Perak Gold Silver Resources. Murah & Berkualiti

Photobucket

Fatihah

Prepaid4U Top Recruitment Promo

Promosi penajaan terbanyak dilanjutkan bermula 1 Nov 2010 sehingga 31 Januari 2011. Kepada Leader yang melantik usahawan baru didalam rangkaiannya (Ahli VIP sahaja. Free Member tidak dikira) sebagai Tajaan Langsung paling ramai sepanjang tempoh 3 bulan ini akan menerima hadiah berikut:
  • 1st Place - 50% Share dari sign-up pool dan sebuah CameraPhone.
  • 2nd Place - 30% Share dari sign-up pool
  • 3rd Place - 15% Share dari sign-up pool
Untuk setiap pendaftaran agent prepaid4u di seluruh Malaysia yang baru mendaftar sebagai agent vip dari 1 November 2010 sehingga 31 Januari 2011 nanti, 5pp (iaitu 5 PayPoint bersamaan RM5) daripada pembayaran yuran keahlian setiap seorang itu akan di masukkan ke dalam "tabung sign-up". Selepas tamat tempoh promosi iaitu 31 Jan 2011 nanti, 3 orang yang menaja paling ramai, akan memenangi duit yang ada dalam tabung tersebut mengikut pecahan/share seperti yang dinyatakan

Jadi simulasinya adalah seperti dibawah.

Katakan New Sign-up dalam 3 bulan tu = 1500 orang. So dalam Sign-Up Pool akan ada RM7500. Ini bererti... pemenang tempat pertama layak menerima = RM3,750!!

Sempena berkuatkuasanya Prepaid4U Business Plan yang baru pada 6hb Disember yang lepas, ini bermakna bagi setiap tajaan langsung anda layak menerima 15pp (sebelum ini hanya 10pp) dan tajaan level kedua layak terima 5pp (sebelum ini cuma 1pp) dan level ketiga bonus tajaan adalah sebanyak 3pp (sebelum ini hanya 1pp). Jadi gunakan kesempatan ini untuk menghangatkan semula performance kumpulan anda. Tidak sia-sia untuk anda bersaing dalam promosi ini kerana walaupun anda tidak menang bagi tempat pertama, kedua atau ketiga, anda tetap mempunyai potensi untuk mendapat bonus yang tinggi.
Photobucket
post signature

No comments:

Post a Comment